سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات خاویار

نظر

چه چیزی را سرو کنیم ؟

خب پس از خرید خاویار و سرو کردن آن به این مرحله می رسیم که چه چیز هایی را سرو کنیم . همراهان کلاسیک خاویار در این زمینه نان تست ، سیب زمینی و بلینی ( پنکیک کوچک ) است . گاهی اوقات شاید شما  دوست داشته باشید خامه یا کرم فریچ را نیز همراه آن سرو کنید . الیته ما پیشنهاد می کنیم که مقدار کم تری از این مواد می تواند نتیجه بهتری را در پی داشته باشد . اجازه دهید طعم جذاب این خاویار های گران قیمت خود را به شما نشان دهند . به خاطر سایر مواد و افزودنی ها و چاشنی ها اجازه ندهید که طعم اصلی خاویار را از دست دهید .

چه چیزی بنوشیم ؟

نوشیدنی کلاسیکی که پس از خرید خاویار تازه و سرو کردن همراه آن استفاده می شود ودکای یخ و خنک است . دلیل این موضوع هم طعم طبیعی آن است . برخی از مردم از یک لیوان شامپاین همراه با خاویار خود لذت می برند . این موضوع بستگی به سلیقه شخصی شما دارد که چه چیزی را برای میل کردن با خاویار خود انتخاب کنید . اما به صورت کلی در نظر داشته باشید که از هر نوشیدنی که طعم اصلی خاویار را از بین می برد دوری کنید . شما باید پس از خرید خاویار و هزینه ای که بابت آن می کنید از طعم اصلی آن لذت ببرید .

سیزده موردی که در مورد خاویار نمی دانستید

اولین باری که خرید خاویار را انجام دادید به یاد دارید ؟ احتمالا خیلی در مورد خاویار شنیده اید . خاویار یکی از محصولات لاکچری است که اسرار آمیز است . تخم های ریز سیاهی که طعم بسیار عالی دارند و مردم حاضر هستند بابت مقدار کمی از آن هزینه گزافی پرداخت کنند . وقتی که شما آن را میل می کنید دو مورد در ذهن شما تداعی می شود : خوراکی شور که طعمی ماهی مانند دارد . کمی از این تخم ها را روی پنکیک های چربی که در اختیار دارید همراه با مقداری خامه ترش میل کنید . ب خودتان فکر می کنید که : " آیا واقعا خاویار همین بود ؟ " . قطعا تعداد کمی از مردم در هنگامی که اولین لقمه از خاویار را میل می کنند از خرید خاویار دلسرد می شوند . اما وقتی چند ثانیه تحمل کنید و به میل کردن آن ادامه دهید به این نتیجه می رسید که خرید خاویار به این بدی ها هم نیست . احتمالا با خود می گویید که : " اوه خدای من ! تمام طول عمر من کجا بودی ؟ "

منبع : https://talagene.com/products/buy-caviar/