سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات خاویار

نظر

وقتی خرید خاویار را انجام می دهید ، این محصول عمر مفید زیادی نخواهد داشت . از وقتی که آن را باز می کنید حداکثر فقط بین سه تا چهار روز وقت دارید که آن را صرف کنید . در غیر این صورت این محصول تازگی خود را از دست داده و فاسد می شود . دمای ایده آل برای ذخیره خاویار حدود سی درجه ی فارنهایت است .

برای مثال اگر یخچال ما دمایش برای سی و سه درجه فارنهایت تنظیم شده است پس باید پس از خرید خاویار ، آن را در سرد ترین قسمت ممکن قرار دهیم . بنابراین ما باید در خرید خاویار هوشیار باشیم . باید به همان اندازه ای که نیاز داریم خرید کنیم تا از خراب شدن مقدار اضافه آن جلوگیری کنیم .

بعضی از متخصصان پیشنهاد می کنند که قوطی های باز شده را در نگهدارنده های پلاستیکی نگهداری کنید تا از شانس اکسید شدن آن بکاهید . پیشنهاد ما این است به همان مقداری که می خواهید در یک روز مصرف کنید ، خرید خاویار را انجام دهید . در نتیجه در مورد تهیه کردن ظروف پلاستیکی برای نگهداری از خاویار نیز نگرانی نخواهید داشت .

خاویار را هیچ گاه فریز نکنید . به جز مواقعی که در خرید خاویار از گونه های ماهی سفید با کیفیت و خاویار سالمون استفاده کردید . این دو مورد خیلی خوب فریز می شوند ولی گونه های دیگر به هیچ وجه این گونه نیستند .

منبع : https://talagene.com/products/buy-caviar/