سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات خاویار

نظر

پس از خرید خاویار چه مقدار از آن سرو کنید ؟

در حقیقت به طور کامل بستگی به این دارد که می خواهید خاویار را برای چه کسی سرو کنید اما به ازای هر نفر اگر می خواهید خاویار را به تنهایی سرو کنید حدود 1 انس در نظر بگیرید . اگر پس از خرید خاویار می خواهید به همراه چاشنی آن را برای هر فرد در نظر بگیرید نسف انس برای هر کس کافی است .

چگونه آن را سرو کنید ؟

این کار را خیلی ساده در نظر بگیرید . شما از مرحله اصلی که خرید خاویار است گذشته اید . اجازه دهید خاویار خودش را به افراد سر میز نشان دهد . محفظه نگهدارنده ی خاویار را در یخ های خرد شده قرار دهید . این کار فقط باعث زیبایی و بالا بردن سطح شما نمی شود . در حقیقت باعث حفظ تازگی تخم ها پس از خرید خاویار و سرو شدن آن می شود .

استفاده از قاشق های مرواریدی

همه جا این موضوع را مطالعه کرده ایم که پس از خرید خاویار ، با قاشق های مرواریدی آن را صرف کنیم . همچنین همه جا نوشته است که از قاشق هایی استفاده کنیم که از مواد طبیعی ساخته شده است . دلیل آن هم کاملا مشخص است . فلز پس از برخورد با خاویار باعث اکسید شدن آن می شود . دقیقا نمی توان که آیا به طور صد در صد این موضوع درست است یا خیر ! خب از طرفی همان طور که می دانید خاویار در قوطی های فلزی نگهداری و بسته بندی می شود .

البته طبق مطالعات ، ما متوجه شدیم که این موضوع فقط در مورد نقره استرلینگ صدق می کند . در هر حال قیمت قاشق در مقابل هزینه ای که برای خرید خاویار می کنید آنقدر ها هم گران نیست . به علاوه قاشق های طبیعی در کنار محفظه های خاویار جلوه زیبایی به آن می بخشند .

منبع : https://talagene.com/products/buy-caviar/