سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات خاویار

نظر

به دنبال اصطلاح "آب نمک" باشید

این اصطلاح به معنی این است که خاویار در نمک کمی نگهداری شده است و نمک فراوان به آن زده نشده است . پس در واقع این معنی را می دهد که خاویار با کیفیتی در آخر به دست مشتری خواهد رسید .

قبل از خرید خاویار ، آن را امتحان کنید

درسته ، همیشه این امکان وجود ندارد . مخصوصا وقتی که دارید خرید خاویار را از طریق اینترنت انجام می دهید . اما برخی از فروشندگان معتبر به شما اجازه می دهند قبل از خرید ، مزه خاویار مورد نظر را بچشید .

به دنبال تخفیف ها باشید

تعطیلات یکی از بهترین فرصت ها برای خرید خاویار در طول سال است . اغلب اوقات در این مواقع شما خاویار تخفیف خورده پیدا خواهید کرد . فقط حواستان را جمع کنید که خاویار کهنه یا فاسد شده ای را انتخاب نکنید .

از بازار سیاه خاویار تهیه نکنید

امروزه در سطح بازار ، خاویار های غیر قانونی زیادی وجود دارد . این موضوع ممکن است در نهایت و در آینده نزدیک سطح دسترسی به خاویار استورژن را گاهی اوقات سخت تر کند . مطمئن شوید که از فروشنده بپرسید که آیا خاویاری که شما دارید می خرید به صورت قانونی وارد شده است یا خیر !

از کجا به صورت آنلاین خرید خاویار را انجام دهید ؟

شرکت اطمینان آبزی ایرانیان ( تلاژن ) همیشه سعی بر این داشته تا خاویار ها را به صورت تازه به دست شما عزیزان برساند . این مجموعه تمامی تلاش خود را به منظور حفظ رضایت شما می کند تا علاوه بر لذت از خرید خاویار ، به صورت چند باره شاهد خرید شما از این مجموعه باشد .

هزینه خرید خاویار به چه صورت است ؟

قیمت ها کاملا بستگی به شما دارد . این که شما بخواهید برای خرید خاویار چه گونه ای را انتخاب کنید روی قیمت آن تاثیر گذار است . همچنین این که از کجا بخرید و چه مقدار تهیه کنید نیز روی این موضوع کاملا تاثیر گذار است . اکثر اوقات شما یک اُنس از آن را در یک قوطی تهیه می کنید .

خاویار بلوگا - در حال حاضر طبق قوانین آمریکا این نوع خاویار در این کشور موجود نیست .

خاویار استرا - به ازای هر انس قیمت آن بین نود تا صد و چهل دلار دلار تغییر می کند .

خاویار سوروگا - هر انس از این خاویار حدود نود و پنج تا صد و بیست و پنج دلار قیمت دارد .

منبع : https://talagene.com/products/buy-caviar/